Darky
In Avalon, perhaps? |
December 1, 2005 9:43 AM |
For eit tid tilbake var det nokre som freista å framhevde seg sjølve ved å skryte over kor mange dei hadde spredd det glade bodskap til, og det var da især belønninga på plenen dei var ute etter. Eg vil berre opplyse vevsmeistaren om at han kanskje får ein førespurnad om webcamfeed til ein ambassade i eit grønt lite land. Dei har ei stor samling webcams som dei promoterar på sidene sine http://www.norway.ie, og det skulle jaggu tatt seg ut om ikkje Vik, Vestlandets perle også var representert der. Eg ser forøvrig helst at eventuelle plen-seansar med vevsmeistaren som følge av dette blir føreteke på eit varmare tidspunkt av året. For the record, i år går sjnomælaren nettopp det, for the record. Kva er forresten rekordmengde med snø på fjellet? Sånn uoffisielt? |
kredyty
|
December 1, 2005 6:50 PM |
Was searching internet and found your great site. Congratulations!Nice Site! |
John J.
U.S.A. |
December 1, 2005 7:02 PM |
Your site is fascinating to me for several reasons. I read bokmål, (Aftenposten) at about 80% to 90% comprehension level. However, I believe that I might understand spoken nynorsk easier than spoken bokmål, having lived in Mo i Rana (as well as Bergen, Oslo, Hønefoss and Fredrikstad.) Sometimes, I am mistaken for a Norwegian. I've had my picture taken by tourists while I was sitting on the railing surrounding the fish market in Bergen, and tourists have complimented my English when they have asked me for directions to the funicular. If I speak Norwegian for much longer than about fifteen minutes, people think that I'm Danish. The intonation used in Oslo is uncomfortable for me, but intriguing. I've read a short article about the history of the Norwegian language. Nynorsk is a demanding study because so much of the rural linguistic past seems to be still viable, having escaped both the Norman French and the Renaissance and Baroque Latin which enriches English (Saxon). There seems to be a current and expanding use of English (?) (therefore German, French, Latin and Greek) used in bokmål, such as "defekt" as apposed to words such as "fjernsynet" which makes modern use of old components. 1. Why do you think that there are not more responses written in bokmål on your site? The primary interest seems to come from regional readers. 2. Is the dialect on your site submitted by yourself and readers typically nynorsk or is it Vestlandisk or possibly even more regional, entirely from Sogn? 3. Are there dialects in Sogn which subdivide town by town? I am drawn to your dictionary of local dialect, but not brave enough quite to venture there. The dictionary is probably as precious as the Viking-era clasp that was excavated from your family farm. 4.The responses on your site were daunting to me at first, because of variant spellings, but the more I read your site, the more familiar they seem. Are the dialects on the webpage similar to those in Mo i Rana? Keep up the good work |
John J
U.S.A. |
December 1, 2005 9:32 PM |
There is a common but oddly isolating English dialect here, in the American western desert that is traced to Scandinavian immigrants. My great-grandfather's name was Knut Knutsen. My mother's maiden name is Larsen. |
Arnie
The Scots |
December 2, 2005 3:18 AM |
I found this excellent site during my search for my ancestors hometown, Rana; I have the impression that until the end of the 19th century there was seriously lack of name-diversity in Rana. This can partly be explained by the relatively short-living habit of "re-naming" tradition. But, indeed, we have to look closer to other possible models of explanations to fully understand this complex situation. Let us think the wild thought that Rana, a small town with a low number of inhibitants, was strongly suffering under it's sparse diversity of christian names. The re-naming tradition had "backfired" on the population, and the only solution to this major problem would be a two-step master plan: First, the re-naming had to come to and end. Second, and of greater importance, the town needed a growth in the population. This happened to Rana, and the town is today “state of the art” when it comes to diversity in christian names. Any Thoughts? |
Arnie
|
December 2, 2005 5:12 AM |
Bøyer meg i støvet og takkar for svaret. |
Heng-Mai
Osssllo? |
December 2, 2005 10:10 AM |
Pinjææ!! Jai har vætte i Osselo i mangen årr! Jai er en jellåu-fellau, asså guling.. kar.. liker ikke denne siden, forrddi denn ondertrykke mitt folk, alså alle riskokere syd for ekvator.. vi har lika mye rett til å vara på denne norske side på gronn a at vi snakka perfekt norsk og borde vara like mye værdte. do må få meny på mitt språk, mandalin!! NNOOO! PINJÆ! Ha såså fisjæ pånja kinti pan dæ!!! HAH?? |
Yellow Fellow
Pinjææ! |
December 2, 2005 10:12 AM |
Hai do!, tilbake til riskokeren!! ehnooo!! |
Brov
PL |
December 2, 2005 4:42 PM |
Nice site and UM script :D |
Z
in a nuclear beam |
December 3, 2005 3:48 PM |
Ja ja... Her har eg hosta opp spydige kommentarar i heile haust om utlendingar og andre meir eller mindre merkelige tendensar på sidene her. Men no er det komme ei ny gruppe tullingar her inne, nemlig fantapakket som prøve seg med å skriva sognamål! Kva fan er dette slags rarietetar? Dei kan jo fan ikkje skriva ein gang. Kva med eit likemannskurs? Det hjalp i allefall for Rune Torbjørn (linken). Han hadde det også tungt, vart stempla som analfabet og kunne knapt skriva sitt eige namn. Men no går alt so mykje betre! Lukke til! http://www.dysleksiforbundet.no/article.php?id=365&c=Artikler&sc=Fra%20Dysleksiforbundet Hadde vore gjevt å høyra andre sitt synspunkt på at dessa kvisene luskar rundt leirbålet vårt utan å ha evne til å finna tørr ved.......... |
Lille My
|
December 4, 2005 10:45 PM |
Jøje meg Z, så mye agggggresjon, godt han ikke er innestengt....! Kjære deg, nå må du vise litt raushet, det har vi jo snakket om så mange ganger før. |
siggi
pfalz |
December 4, 2005 11:13 PM |
Hallo Leute, schöne Seite, gefällt mir gut. Komme bestimmt öfters mal vorbei, Gruss aus Der Pfalz Siggi. Besuch uns doch mal auf http://www.siggi0001.de/ |
Torstein
Trollfeltet |
December 5, 2005 1:08 AM |
Eg kan til ei viss grad støtta Z sitt forslag om likemannskurs, men då vil eg fyrst og fremst retta fokuset mot dei som søkjer etter bilete på Vikjaveven. Som alle vevmeistrar med respekt for seg sjølv loggfører eg søk for å sjå kva folk er interesserte i. Her er eit typisk (men konstruert) døme på eit søk etter bilete: - vagnsnes (0 treff) - vansnes (0 treff) - vansgnes (0 treff) Etter ein to-tre mislukka forsøk gir brukaren opp og tykkjer Vikjaveven er ein dustenettstad som ikkje har bilete av Vangsnes. |
Z
i eit monarki |
December 5, 2005 1:46 PM |
Tips: Gå inn på www.google.no, skriv failure i søkeboksen. Trykk "Jeg prøver lykken" |
Darky
Republic of Leprichauns |
December 5, 2005 4:42 PM |
Sidan det er "herje med Goggen"-dagen i dag, så... http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm |
lille søte røde my
|
December 5, 2005 5:28 PM |
så bra! ..og enda bedre da jeg oppdaget at jeg kunne slenge'n rundt.... |
John J.
U.S.A. |
December 5, 2005 7:05 PM |
Etter å ha lest på vikjevev at Fleire gravhaugar har rike funn som viser at vikjene har hatt handel og samkvem med både inn-og utland. Det er spesielt gravfelti på Stadheim og på Hove som har gjeve rike funn. mener jeg at det er helt i orden ( kanskje tradisjonell og skikkelig) at utlender har bruk for dette website. Også etter å ha lest mye her, synes jeg det at det her helt nødvendig å lære Nynorsk. Vanskeligheten er å finne Engelsk-Nynorsk-Bokmål ordboken. Det finnes ikke noe sånnt her. Ellers er det ikke lettvint å bruke keyboard uten å, ø, og æ. Jeg har ikke valg. Enten må jeg begynne å lære Nynorsk og kanskje litt Sognemål eller fortsette å lese romanen Brennende Jord skrevet av Louis LaMour og oversettet til Bokmål. Boken forteller om cowboys. Takk for nå. John |
V.
|
December 6, 2005 11:06 AM |
Et mareritt å vokse opp med homoseksuelle foreldre Den svenske avisen Världen idag publiserer et intervju med en gutt som har vokst opp med to mammaer; � Det var rene marerittet, sier den nå voksne mannen. Mannen som ikke vil stå fram med ansikt i intervjuet sier han er overrasket over det glamorøse blide som tegnes i mediene av homoseksuelle. Han forteller at ingen andre svenske aviser enn den kristne avisa Världen idag har vært villig til å fortelle hans historie. [vevmeistar kuttar her] |
Eduardo
Montgat - Barcelona - Spain |
December 6, 2005 7:36 PM |
My wife and me visit Norway two months ago and we're in Vik. Each village is better than the previous one and all are very beatiful. This web is very interesting and good desingned. We live in Montgat (http://www.montgat.net) and I was born in Illueca (Zaragoza-Spain, http://www.illueca.net) Thank you for we can to visit newly, though virtually. |
Eitedl
fjorden |
December 6, 2005 7:59 PM |
Eg kan prøva å svara eg du 29. november kl. 23:35 T deg du Beretl elde kå da no va du heitte ;; Takk fy fine svar !! Men eg ha eit par t du:: 1. Kå era blitt ao dei so sagl pao ski i Aldenhaug. Trur ikkje dai faor låv mair !! 2. K erai henne dai so stal nepe oppi Søbbe. Nåken ao dai bur no nere pao Øyri ! 3. Og dai so stal eple pao veg t skulen. Da e same folkji ! 4. Dai so bukka naor dei trefte presten på gatao. Dai drikke ØL med han no ! 5. Julenissen so sto i samvirkeglase å nikka på håve. Staor i glaset t Hornesen ! 6. Marknaden i ungdomshuset. Da maongla ei aor fra sist basar so dao seie da seg sjøl ! 7. Dai so haong opp plakate 16.Mai. Dei reise t Voss elde Saongdal å festa ! 8. Dai so festa pao Ligtvorholmen Dai site pao Dampen ! 9. Soli so klaug pao Pridlao. Flytta t Fresvik 10. Og ikkje minst dai so tok pao seg finstasen no da va Syndag . Leve ikkje lainger ! Vyrdnad...... O.K Håpa pao lika goe svar. (Da ve komma meir )) |
tux
bendix |
December 7, 2005 11:14 AM |
Eg for min del har vakse opp med raudt hår!!! Eit reint helvete, heilt til eg forstod at eg heldt på å miste det! Då fekk pipa ein an lyd. Ein får ikkje applaus for viker og begynnande måne. Drøymer meg tilbake til den tida då øyrene hadde ein funksjon. Men eg er inneforstått med skjebna og savnar ikkje applausen så lenge eg har ein koffert med applaus i skapet. Til V som ikkje vågar visa sitt andlet, som ein hund står du å skvettar på boki. , som ein hund skal du alltid måtte vaske deg bak med smaksorganet ditt! |
Z
ikkje hjå frisøren vertfall |
December 7, 2005 2:19 PM |
Nei, øyrene får nok ingen misjon før dei blir so store at dei skuggar for soli. Men viss du tux trur det var eit helvete å vekse opp med raudt hår får du tru om igjen! Å bli grå i tinningen kan vel kanskje vera stilig når ein ser på Mr. Gere og gjengen. Men når ein er knapt 12 år og må gå med caps på skuledansane skal eg fanmeg sei deg at livet ikkje var noko dans på roser! Eg gøymde meg so langt borti kråi atte ein gang fann ikkje vaktane meg før matfriminuttet dagen etter! Vikar og måne! Snakk ikkje mann, snakk ikkje!! Angåande V og hans forhold til homoseksuelle, trur eg kanskje du strør salt i eit ope sår når du byrjar å antyde ting om hans bakre delar... |
Lille My
|
December 7, 2005 2:32 PM |
Sjarme, gutter, sjarme!!! Men blir det for leit er vi på pletten for å lage beinskuff og holde dere i hånda til søvnen kommer..... |
John J.
U.S.A. |
December 8, 2005 2:33 AM |
Broren min er rødhåret. |
Vevmeistaren
|
December 8, 2005 8:38 AM |
Sjølv er eg plaga med åtte cm for mykje (eg er ein lang dryl), og i heile mitt vaksne liv har eg sove med tærne utafor dyna. Heilt til eg gjekk hen og kjøpte meg ei 220-dyne her på tysdag. Natt til onsdag sov eg elleve timar i strekk. Heilt dau. Var ikkje på do ein gong, i alle fall ikkje det eg hugsar. No prøver eg å gløyma dei trasige nætene frå eg passerte 180 cm i 16-års-alderen til eg klinka til med ny dyne i 31-års-alderen. |
Darky
|
December 8, 2005 9:07 AM |
De tykkje de har det hardt, kara? Dei 8 centimetrane var ikkje dine, Vevmeistar! Du knabba dei frå nokon andre! Øyrene ha kun ein funksjon, og det er å markere kvar ein skal slutte barberinga, så ikkje ein barberar seg snautt rundt heile nakken. Graoe haor e mest so eit kvalitetsteikn å rekna, ha eg høyrt fleire jente seie. Ikkje løgje eg ikkje finn eit einaste eitt! Nei, da e ikkje greitt, uansett. Kva legning dei føresatte måtte ha endra lite på det. |
tux
bendix |
December 8, 2005 9:36 AM |
Kan du lage beinskuff med 220 dyna? Eg veit kva ein dryl er, men før i tida, når me spelte fotball gaulte mange: -Få han på dryln!!! Treng ei nærare forklaring vist nokon kan hjelpe meg. |
Z
under dyna |
December 8, 2005 10:52 AM |
Først vil eg gratulera vevmeistaren med eit særs godt kjøp. Sjølv er eg den heldige innehavar av ei 220-dyne og her i gården blir det kun rekna før og etter 220-dyna. Dette er vel eit område verken Darky eller tux har noko formeining om skulle ein tru.. Eg har også høyrt om dryl, men då i ungdomshuset ein sein kveld. Eg hugsa eg fann ei 2 l Lerum's flaske med uklårt innhald under ein stol. Godt nøgd sette eg flaska til truten, og då var det nokre som ropte: "Hina, sjao tylen drikke satsen din, dryl'an!" Og det skal eg sei, makan til imponerande dryl har eg sjeldan vore vitne til. |
Noffi
|
December 8, 2005 11:19 AM |
220-dyner eit ukjent behov for ein som ikkje har vunne ein hovudduell på fotballbana sidan 1993. Tiltaksløysa denne hausten gjorde derimot at eg ikkje fekk bytt ut sommardyna i tide. Resultatet blei beinmargsfrost og helvetesdraumar natt etter natt. Og det verste marerittet av dei alle: Eg drøymde at eg var med i eit oppvarmingsband for Olav Stedje. |
Darky
Ein stad der man har vintrar utan ved eller straum |
December 8, 2005 12:41 PM |
Hina, å vera oppvarmingsband fø han Olav mao ve heilt jevligt, mann... Da øydelegg jo haile opplivelsen. Nai, naor han Olav spela, dao ska ein ve framføre scenao, og hoppa å dansa! Ikkje oppao scenao å spela! |
Z
i ein draum - Olav på Rockefeller |
December 8, 2005 1:34 PM |
Sjå der ja, liv i gamle skrotten til Noffi'en og... Ein kjend problemstilling du tek opp og Noffi, sommar- kontra vinterdyne er aldri enkelt. Sjølv greidde eg ikkje å byte til sommardyne før no i byrjinga av Oktober. Etter å ha svetta meg gjennom sumaren ilag med vinterdyna fann eg ut at det var på tide å skifte, men no er jo heile karusellen i gang igjen! Ein anna ting som forundrar meg litt er at kvar gong eg finn fram støvsugaren må eg alltid byrja med å tørka støv av sjølve apparaturen. Kva fan er vitsen med ein støvsugar viss du må finne fram bytta og klut for å bruka han? Olav Stedje er helten, her er eg so einig so einig med Darky. Mannen har jo gitt oss klassikarar som: "Silje", "Snurra på barten", "Vi vandrar saman" og latinoinspirerte "Ein nordmann sin draum". Ilag med Tusenfryd sine fantastiske "Dalaelvi renne", "Gurine" og "Sangen om Gjest" og "Påkøyrt piggsvin" og "Waves" av Dødt og Messiaz utgjer jo dette sjølve kremen av musikalske høgdepunkt i Sogn. |
Darky
Kom blåne, kom jente kom gutt... |
December 8, 2005 2:20 PM |
Eg tykkje Z gløyme ein klassikar i oppramsingi si. Eg tenkje so klart pao September Song (?) med ho Gonnil so vokalist! Utøve da so ha du dekka område bra. |
Vevmeistaren
|
December 8, 2005 3:13 PM |
Dryl: http://vikjavev.no/vikjamaal/ordsamling.php?ordsoek=dryl |
Noffi
|
December 8, 2005 3:47 PM |
Hey, hey, hey, Darky! Det er karen som forstår seg på musikk. Etter eit desennium med spott av "September Song" er tida kanskje komen for det oppsyltra kjærleikseposet. |
Heddis
Hansa staden |
December 8, 2005 6:39 PM |
Eg trur ikkje det er lurt å svara på " kor det er vorte av " spørsmåla. Det er heilt sikkert Oddaen som leitar etter noken som har kjøyrt moped med nokon bakpå, og det utan hjelm! |
John J
U.S.A. |
December 8, 2005 7:19 PM |
Dryl Jeg antar at det må være mye i Sogn som sammenlikner med Nyislandisk og kanskje Islander. Åpenbart utvandring av nordmenn til Island kjedde lenge siden, derfor Sognemål og Sogn skulle være ganske opprinelig og kanskje sentral. Området Sogn og helt Sognafjordana ser ut å være i alt vesentlig uforandret gjennom årene. Enten det eller det var en slags annen sentrum og de utflyttet til Island og Sogn og Vinland forholdsvis samtide. Jeg antar også iallfall at utvinkling av språket er langsom. Kanskje det forandrer ikke i det hele tatt. Alt går tilbake til Indo-European, ikke sant? Jeg kjenner at det ville være lettere å lese om dette på historie men det er svært vanskelig å finne Norske bøker hvor jeg er nå. Jeg har tenkte meg å utvandre selv og søke jobb neste år på Navajo Reservation. Da ville jeg virkelig bli helt alene utenfor earth, wind and fire. Jeg føler at vandringen min er på feil vei. Jeg ville heller utvandrer lit nærmere Norge. Kanskje Minnesota. Musik- Jeg så på Norske fjernsynet ikke så lenge siden gode Norske country and western bands som kunne spiele veldig bra i Nashville Tennesee eller Austin Texas istedenfor Oslo eller hver som helst de var. Hva går an med det? Jeg begynner å bli lit forvirret. Nei, jeg mener at jeg blir mer forvirret som jeg allerede var. |
Belbetn
|
December 8, 2005 7:34 PM |
Kår e dai blitt ao. Dai so braut seg inn pao skuln og tjuvlaonte mopedan. Dai so forsøkte å bryta seg inn pao vaktmaistaren sitt kontor og møtte han med eit framtvinga "kå e da du ve", dao da viste seg at han faktisk va pao kontoret. Dai so spelte kort pao venterommet og tilskuaraddn so sat i troppi. Dai so fyrte opp bål pao venterommet. Dai so drakk seg fuddle baki staddl. Dai so kabba baki staddl. Dai so hadde seg litt pao palladn baki staddl. Dei so sat bak kaien å drakk og sang salme. Dai so hadde Oddaen itte seg. Kor e da blitt ao Volvoen til Oddaen? |
heddis
stadda |
December 8, 2005 8:58 PM |
til tux: Kan du vera nisse? |
tux
bendix |
December 9, 2005 9:41 AM |
Lengden er ikkje i samsvar med coka-cola nissen, men den gode gamle nissen kan eg vel alltids klare å etterlikne. Ring meg Heddis! Me er i midten av desember og den ekstra tynne sommardyna tjenestegjer i bendix under Snorkeminister tux sin kommando. Har du lagt teppe godt over dyna også vevsmeistar? |
Heddis
Bergen |
December 9, 2005 12:42 PM |
Er det masochistiske tendensar i Bendixens vei som gjer at du ligg oppå dyna, eller har du misforstått mor di sin formaning om å ha hendene oppå dyna? |
Are (Junior Creationist?)
ute |
December 9, 2005 4:56 PM |
Evolution assumes that man dropped out of the trees 1 to 5 million years ago and became fully human approximately 100,000 years ago. Yet archeological records show civilization arising only about 5,000 years ago (based on evolutionary thinking). In other words, by evolutionary reasoning, it took mankind 95,000 years after becoming fully human to figure out that food could be produced by dropping a seed into the ground! Let us search for the Truth. It has been estimated by evolutionary anthropologists that the earth could have easily supported 10 million hunter/gatherer type humans. To maintain an average of 10 million people, spread over the entire planet, with an average life span of 25 years, for the last 100,000 years . . . .would mean that 40 billion people had lived and died. Archeological evidence clearly shows that these "stone age" people buried their dead. Forty billion graves should be easy to find. Yet only a few thousand exist. The obvious implication is that people have been around for far less time. So! |
Heddis
stadda |
December 9, 2005 5:11 PM |
tsss |
Belbertn
|
December 10, 2005 3:10 AM |
Kjem eg ikkje i dag so kjem eg i måro, kjem eg ikkje dao so drit i da..... |
Meg ja
Nordstråndi |
December 10, 2005 6:46 AM |
Belbetn 8. desember kl. 19:34 Kår e dai blitt ao. Dai so braut seg inn pao skuln og tjuvlaonte mopedan. Dai so forsøkte å bryta seg inn pao vaktmaistaren sitt kontor og møtte han med eit framtvinga "kå e da du ve", dao da viste seg at han faktisk va pao kontoret. Dai so spelte kort pao venterommet og tilskuaraddn so sat i troppi. Dai so fyrte opp bål pao venterommet. Dai so drakk seg fuddle baki staddl. Eg va ein ao dai Dai so kabba baki staddl. Eg va ein ao dai og Dai so hadde seg litt pao palladn baki staddl. He he ,ke heitte ho no atte ?? Dei so sat bak kaien å drakk og sang salme. Han eine jobba no pao Verkje; Dai so hadde Oddaen itte seg. Dei berre ler ao han ! Kor e da blitt ao Volvoen til Oddaen? Bytte han ut med ein kamuflasjedrakt. |
Meg ja
Eitrastråndi |
December 10, 2005 6:51 AM |
Stad: Nordstråndi 10. desember kl. 06:46 Belbetn 8. desember kl. 19:34 Kår e dai blitt ao. Dai so braut seg inn pao skuln og tjuvlaonte mopedan Bur pao stråndi Dai so forsøkte å bryta seg inn pao vaktmaistaren sitt kontor og møtte han med eit framtvinga "kå e da du ve", dao da viste seg at han faktisk va pao kontoret. Kjennikkje t da Dai so spelte kort pao venterommet og tilskuaraddn so sat i troppi. Trur dei spela endao...men pao nettet, Dai so fyrte opp bål pao venterommet. Da vakje DAI,,,da berre ein da,skakje nebna nabn,,,men han FYRE godt i dag og !! Dai so drakk seg fuddle baki staddl. Eg va ein ao dai Dai so kabba baki staddl. Eg va ein ao dai og Dai so hadde seg litt pao palladn baki staddl. He he ,ke heitte ho no atte ?? Dei so sat bak kaien å drakk og sang salme. Han eine jobba no pao Verkje; Dai so hadde Oddaen itte seg. Dei berre ler ao han ! Kor e da blitt ao Volvoen til Oddaen? Bytte han ut med ein kamuflasjedrakt. |
Odda
|
December 12, 2005 6:35 AM |
Kor e da vort'ao dai elde dan to ha tagga i busskuret pao Tryti? |
Joan
Oxford |
December 12, 2005 7:59 PM |
Dear All, Sorry to write in English. Please could anyone tell me how to stop the 'larger image' of Vik being very pixellated. It's been like this for months...I've just been hoping it would cure itself...but no luck. Are there more and more street lights in Vik by the way? Can't wait for the Christmas photos. Best wishes, Joan |
Darky
I Eirik Blodøks sin fødeby |
December 13, 2005 2:19 PM |
No so da drege seg mot jul og folke skal haimatte, kan ikkje du vyrde vevmeistar ta å snu kameraet slik at da filma Vikjafjellsvegen? Me må jo planleigga itte veret! |
John J.
U.S.A. |
December 14, 2005 3:36 AM |
Om Musikalsk Forvirringen Min 1. Jeg nyter å spille klassisk Spansk guitar. Jeg spiller Spansk musik godt nok, tror jeg, og tror andre (de som er ikke Spansk), men, guitar lærer min fortalt meg at jeg var ikke sigøyner-nok å spille komplisert flamenco rytmer som det er spillt i Granada. Når jeg var i Analusia, Spania (Sevilla) hørte jeg en spansk guitarist på gaten som spillte klassisk rock and roll (Buddy Holly). Hvis en som er Spansk kan spille rock and roll, hvorfor kan jeg ikke spille signøyer flamenco? 2.Når jeg var i New York City fire uker siden, hadde jeg ikke interesse i musikken, liv, eller tider av Bob Dylan. Mens der, leste jeg i Aftenposten at en Norsk celebrity og moren hans (jeg glemmer hvem de var-noen i kongefamilien?) vier seg til musikken av Bob Dylan. Han hadde lyst å være i Greenwich Village da jeg ville gjerne være i Telemarken å høre på fiolin musik-hvis det finnes utenfor turiststeder. 3.Jeg var i Hønefoss i løpet av Woodstockfesten 1969. Jeg fikk vite av de gjennom Norsk synspunkt som er kanskje bedre en fylkesynspunkten hvor jeg bor i Amerika. Jeg hadde ikke noe interesse i Jimi Hendrix da, og fremdeles har jeg mindre interesse men jeg tenker at jeg har fått se bilder av vevmeisteren eller noen annen ut på fjellene med guitaren på ryggen hans. Ikke sant? Alt dette blir mer or mer forvirrende. 4. Det er kanskje umulig for meg nå å få høre her den ny versjon av "Ja vi elsker dette landet" som var gjennomforte i Oslo nylig. Trist det. Så må jeg vente. 5. En ganske lik lydutvikling for bodde sognemål og andre dialekter er fenomenisk. Jeg tror at det har noe å gjøre med musikalsk forvirringen. |
Are
dsd |
December 14, 2005 5:43 AM |
Æ glær' mæ til å sjå svaret ditt, meister. |
Z
på veg til løten |
December 14, 2005 11:35 AM |
Kva med eit julebord her inne i gjesteboka? Kvar mann framfor kvar si EDB-maskin med ei heil aquavit ved si side... So kunne me ha sete å putla litt medan kreativiteten fekk fritt spelerom nedover flaska! |
Darky
On the first day of christmas.. |
December 14, 2005 11:41 AM |
Glitrande ide, unge mann! Me burde diske opp med noko pinnakjøt i tillegg, slik at ribbefeittet kunne bidra til å late fingrane gli lett over tastaturet. So da ha blitt sagt mang ein gang, da e ikkje jul før ribbefeittet dryp ao håkao. |
Torstein
|
December 14, 2005 11:42 AM |
Då hadde eg kanskje funne på noko å svara John J. og. |
Z
snart i lykkerus |
December 14, 2005 12:18 PM |
Eg vil tru vevmeistaren skulle ha jobba seg langt under etiketten før han hadde hosta opp noko fornuftig å svara på det innlegget der! Pinnakjøt-forslaget til Darky var genialt, blir jo nesten som ein heilaften. Viss alle hadde sett på ein kassett med Smokie sin Alice-sang i bakgrunnen kunne det jo vorte ein liten dans og.. Angåande ribbefeitt på håka, veit jo alle at ingenting er so sexy som ei drita sognabudeie med ribbefeittet dinglande frå ein kjeft full av snus! Eg gler meg til jul! |
Are
ute |
December 14, 2005 11:27 PM |
Forsøksvis svar til John J. 1: Kvar vil du med denne Flamenco-flirten din. Spanske menn i stramme bukser, høghela skor, blondeskjorter og godlukt. Nei, du skal lytta nøye til din guitar-pedagog. 2: La meg ta det siste først: Telemark er ein stad ein gjerne ynskjer ein var. Ein høyrer skjeldan at det er ein plass ei ynskjer å vere. Angåande Bob Dylan vart han aldri ein hit i Noreg, då han aldri kunne hamla opp med dei sterke tidene til våre fire S'er. Stensen, Storholt, Stenshjemmet eller Sjøbrend! 3: Her kan eg berre svara ut frå eige fylkesynspunkt, altså Hordaland. Hendrix var aldri stor i heimbygda mi samanlikna med Uriah Heep eller Black Sabbath. Disse banda spelar no hyppig landet rundt i Noreg medan Hendrix ligg i penalet. Er det dette vi kallar Troll i Ord? 4: Uinteressant! 5: Etter å ha tjuvlytta litt på sognamål vil eg heller sei det er fenomenalt at dei i det heile forstår kvarandre, eller gjer dei det? Kanskje det heile er fenomenisk forvirring? Are. |
John J.
U.S.A. |
December 15, 2005 3:42 AM |
Are, Essensen av Forvirringen: Som jeg ser ut vinduet her, akkurat nå, ser jeg bratte fjeller som er dekket med snø. Da, jeg snur meg å få se ut vinduet av datamaskinen, ser jeg bratte fjeller som er dekket med snø. Det er kanskje umulig å unnslippe det som jeg er og flykte ifra der som jeg er. Uansett, det er vanskelig for meg å være til stedet. Musikk hjelper ikke. Jeg har tenkt på hva du mener om fenomen. Det er merkelig for meg å filosophere sånt på Norsk. Jeg ville gjerne gjøre det en gang på Nynorsk men for nå er det kjedelig å bruke keyboard uten å, ø, og æ. Jeg forstår nesten det hele du skriver på Nynorsk (ikke sant? eller skriver du på dialekt?) men hva betyer Troll i Ord? John J. |
Are
ute |
December 15, 2005 4:27 AM |
Hei John. 90% av innlegget mitt var humoristisk-filosofisk meint. Kva no det måtte bety. Du fører ein listig penn i dine innlegg på norsk. Eg er imponert over ein del av utrykka og "bileta" i tekstane dine, medan andre tekst-passasjer krev særs nøye ettertanke. Nokon gongar skjønar eg rett og slett ikkje kva "terreng du forserar" (bilete). Troll i Ord: Begrep som vert nytta når tanken ikkje er den same, eller like god, etter den har kome ned på papiret. Eit Troll er inne i biletet og "roter til" meiningen på vegen frå hovudet til fingrane. are |
Olga
Staim |
December 15, 2005 4:33 AM |
Eg trefte eit Smalahåve nerpao senteret,,,god dag sa eg !!!!! nei injen respons,,,,,,haru teke deg ein liten ein teinkte eg,,men plutseleg dukka han fram å seie God Jul..!! vakje da eg sa seie eg.....Eg sa god dag,,,,sama da seie han......jaja teinkte eg,,,,kom an !!!!!!! Men eg ha no nåken juleminne og minne ellers,!! ALLTID naor me skolde ha tentamen i skulen,,,blei eg LOGGA ao Sehusen ( berre vent) Guddalen han hadde me berre i GYM (HMmmm) Bang Olsen ( høyres ut so eit nabn frao afganistan) han va tøffare enn toget,,,trudde han ) Olvonden (kom frao Myrkdalen) ein kjekke kar.,,,berre naor han gjekk pao ski. Fimreiten NR 1. Marta Vaonje,,jau ho va no snilde og. Helsing ...Rauk pao tentamen itte å ha blitt logga ao sehusen,,,, Alt i alt va da gøy å vera dar,,,,,,heia Flatbygi Skule |
Belbertn
|
December 15, 2005 1:08 PM |
Til Olga Er Sehusen ei datamaskin? Tenkte sia du blei logga av? |
Stian
Bergen |
December 15, 2005 1:16 PM |
Hei folkens! Eg lurte på om det er noken so kan, eller har teksten til Seljadalssangen? Og var villig til å senda den på mail til meg? |
Heddis
stadda |
December 15, 2005 7:36 PM |
Til julebordet tar alle med ei gåve til ein brukar av veven, maks 100kr. Eg tar med ei godt brukt utgåve av Nynorsk Ordboka (hugs stor førebokstav i heilagdomen) til John J. Kjøpt på loppemarknad. Manglar det eit par sider, og er ei gamal utdatert utgåve, er det rein bonus. Er det noko at av pengane, går det rett inn i ølkassa til Meistaren (som smurning). |
Heddis
Stadda |
December 15, 2005 7:41 PM |
Eg trur Olga ha bada i "God gamal smaladram"! |
Heddis
stadda |
December 15, 2005 8:09 PM |
"a" er ein fin vokal, jmfr, forrige innlegg |
Vevmeistaren
|
December 16, 2005 8:38 PM |
Vik, 23 des. 2003
JulebrevHei alle sammen! Det vert berre eit fellesbrev i år, for eg har så kolossalt mange nære venner at det ville ta heile adventstida å skriva til dykk alle!!!Arbeid Arbeidsdagane er fortsatt travle, og eg har endåtil fått meg ein jobb til i løpet av året, men eg er eit av desse supermenneska som trivst i eit hektisk arbeidsmiljø og veks på utfordringar. Når den travle arbeidsdagen er slutt, har eg framleis massevis av energi til å vaska huset, stella i hagen og halda styr på smågutane (sjå eige avsnitt). Frå arbeidet mitt kan eg nemna at oppfinninga av HJULET (Hønsi's Jointed Utility for Logistics and Effective Transport) går framover som det har gjort dei siste åra, bortsett frå at marknadsføringa går treigt. Eg håpar spesielt at sledeførarar kan sjå nytten av oppfinninga. Ferie og fritid Eg var til Bergen på fest forrige helg, og det var kjempe koseleg. Det er utruleg viktig å komma seg ut i verden litt. I sommar var vi på fjellet og bada (sjå biletet). Når det gjeld hytta, sette Pappen og eg inn ein ny kjøkenseksjon i sommar. Det vart flott!!! Til høgre: Tussi er fortsatt alltid med på tur! Smågutane
|
Heddis
Stadda |
December 16, 2005 11:45 PM |
Vyrde vev vener Tradisjonen tru, så blir det eit julebrev i år og. Eg vil minna dykk på, at i denne mørke og miserable årstida me er inne i, så finns der eit ljos å fylgja. Dette ljoset heiter nærare bestemt Jisus. Detta ljoset har eg personleg fylgt heilt sia syndagsskulen. Eg hugsar so godt dei fyrste minna der i frå, Fru Tambs , ho var vel generalmajor eller noko liknande i missemeen so me seie, sto bak meg og lukta so godt av talkumpulver, hårlakk og nypussa lakksko. Fantastisk for ein liten vesal bornehug. Dei fyrste gullstjernene fekk eg og av ho, eg las frå boka som ein prest sa ho, endatil eg berre var ein 5-6 år. Eg vaks sjølvsagt mykje på desse stjernene, so når eg skulle gå heim, euforisk i hugen, so skjønnte eg at Jisus, sanneleg seier eg dykk, verkeleg har gått på vatnet. Dette ga meg sjølvsagt meirsmak, so eg byrja å vere med bestao på basar i bedehuset, endå meir talkum og hårlakk, himmelrik teinkte eg. Den store nedturen måtte komma, eingong skulle bestao og grandtantao mi ha forening heima hjå Bestao. Dei spyta og hekla til inntekt for santal misjonen eller noko slikt. Dei hadde laga kaldsle med gode skive, og eg gledde meg til damene med den gode lukta skulle komma. trur du eg fekk vera med? Mmmmai, eg måtte stå i kjøkenglaset på andre sia av tunet, og berre sjå på herlegheita. MEN! Dette gjorde meg berre fastare i trua på Jisus. Ikkje far på bygdi å driv med hor og rusdrykk, leit etter dei gode minna, ha ei ljosande jul, og eit godtår i Jisusen sitt nabn EG SEIE DA OPPATTE, ATTERIEGOTI |
John J.
U.S.A. |
December 17, 2005 2:14 AM |
Heddis---- Som vi sier her i landet, "cool!" Hva du har skrevet var godtgjørt og godtatt. Vare-- Takk for komplimenten. eg har noka å si om Troll i Orden min eller de mange Toller i ordene. Jeg skall skrive det i morgen eller Mandag. |
Tor
Oslo |
December 18, 2005 8:47 PM |
...Gore-tuxen... Dritbra... |
John J.
På fjellene |
December 19, 2005 11:14 PM |
Jeg søker etter gullstjernene fremdeles. Noenganger finner jeg noen av dem. |
Stian
Bergen |
December 19, 2005 11:25 PM |
Da er nok berre meg, men av og til får enkelte av innlegga her meg til å tenka på dei innsette på Sandviken sjukehus...... |
John J
På fjellene (2002 Olympic Games) |
December 20, 2005 12:50 AM |
Nei, bare Troll i Ord. Ettersøking er alt. Søk = Mål. Når du begynner å søke, så har du funnet det. Kanskje har du funnet deg selv. Dette er en østlig idee som finnes her. Det forårsaker utvanderer å forsøker bestandig når de har kommet hit, aldrig fornøyd med det som er alminnelig. Gern? Kanskje. Men vi er millioner, vi som forlatter, iallfall fare . . .kanskje alt. |
Heddis
stadda |
December 20, 2005 1:08 AM |
Det er nok berre meg men av og til får dei innsette her meg til å teinkja på dei innlagde på Sandviken Sjukehus .... |
Stian
Bergen |
December 20, 2005 11:03 AM |
Til Linn Eg har nok i lang tid vert bevisstlaus sia eg ikkje har sett innlegget ditt om løa i Myrkaskog som du skreiv i Mai 04! Veit du om dei fortsatt har planer? Det var ivertfall med den største glede eg las det innlegget, fordi det er kjempefint vis noken kan få stopp på forfallet visse eigara har sett i gang dar. Eg trur bestemor mi hadde snudd seg i grava, hadde ho vist korleis det no ser ut. Det er med tungt sinn eg ser garden der eg vakks opp forfalla og eg ingenting kan gjere. |
Heddis
stadda |
December 20, 2005 1:00 PM |
Svar å svar .... Det er gull alt som glimrar! |
Darky
Coming soon to a Tuntre near you |
December 20, 2005 5:09 PM |
Mang ei jente og mang ein kar Frå fjorden og fjella i Sogn har reist. Nokre søker spenning utanfor oppgåtte far. Andre reiser ut på grunn av jobben dei har. Når savnet var verst og heimlengselen smerta nokre av dei hadde ein draum om eit Tuntre. Med bord rundt, der alle sat med kaffe og terta. Og praten gjekk lystig om kven som hadde fjerta. Som navet i eit hjul står Tuntreet planta So alle som reiste ut kan halde kursen stø. Sjølv om ein har alt og ingenting vanta, Er alle som ein i Tuntreet forankra. (Pils i Søbbe - Band VI - Tuntreet) |
Vevmeistaren
Vodl |
December 20, 2005 9:01 PM |
Vorspiel hjå meg andredag. |
tux
bendix |
December 21, 2005 10:55 AM |
Eg er med! |
Tor
Haugesund |
December 21, 2005 12:23 PM |
Eg og. Men det går vel som det pleier. Tre øl og so må eg leggje meg nedpå litt pga uttørka og utslitt kropp etter fotballturnering. Ein liten time på auget, so innatt i stova og ta igjen det tapte på kortast mogeleg tid. Gir full gass og har det fantastisk i ti minutt på raskt stigande rus. Får tunnellsyn, nedsatt sjølvinnsikt og eit overberande forhold til morgondagen. Bremsar alt for seint. Tidleg i seng. |
Darky
I hendene på gudane (flygeleiarar mm) |
December 21, 2005 1:20 PM |
Ja, det kan eg godt tenka meg å vera med på. Viss no berre flygeleiarar, pilotar og andre meir eller mindre stabile faktorar kan gå i min retning, så kjem eg piskedausen heim til jul! |
Are
I sikker sone |
December 21, 2005 7:44 PM |
Eit lite varsku! I fjor høyrde vi om Stendahl-syndromet, i år ser vi at folk fra bygda er spesielt utsatt. Saxa frå VG: "Folk som besvimer på kjøpesentrene i julestress, er blitt et vanlig innslag hos Legevakta i Ålesund. Folk fra bygda og eldre damer hos frisør er særlig utsatt, skriver Sunnmørsposten. -Mange besvimer på kjøpesentrene under julehandelen og blir sendt hit til legevakta, sier Inger Aasen, avdelingsleder på legevakta i Ålesund. Mye stress er en utløsende faktor. Ifølge Aasen er det ikke bare hjertesyke, diabetikere eller folk med andre sykdommer som faller om. Også voksne menn og kvinner som i utgangspunktet er friske, stuper under julehandelen." |
Are
|
December 21, 2005 7:48 PM |
PS! Dette kjem først tilsyne på Sunnmøre. Tilfeldig? Neppe! |
John J.
På Skogen |
December 22, 2005 5:44 AM |
Jeg lærnte noe Norskmål slik som det er en vinter mens jeg ventet på solen nordover i Bodø. Det tok en lang tid, vet du. Jeg har spist tørket fisk som var spikret til utsidende vegg og jeg har spist hvalbiff med fiske egg og byllte poteter heile vinter, til tross for det, er det klart nå, etter å lest gjesteboken at jeg skal aldrig forstår Norsk like til jeg forstår "folket". Det er ikke det samme her. Vi har "slekt", og andre ideer slik som Esprit de Corps, eller fylkesområder men vi erfarer ikke "folket" som hele tror jeg. Begrepen er uvannlig og nødvendig. Vær så vennlig å bli tålmodig mens jeg prøve å lære litt Nynorsk. There is a wealth of experience buried deep inside the language. All of the old conversations are current. Here, if a tree is old, we often cut it down simply because it is old, then plant a new one. Jeg har funnet ordboken online. Jeg snakker om slike ting til sønnene mine mens vi går på fjellene, bodde i sommeren og vinteren. Jeg skal snakke til sønnene mine om Tuntre. Vi skal søke etter noe this weekend. Takk. Merry Christmas John J. |
Sigbjørn Holen
Bergen |
December 22, 2005 4:36 PM |
Takk for ei fantastisk side og takk for mange morsomme innlegg, og svar. Ønsker dere alle en riktig GOD JUL og et Godt" Vikjavev" Nyttår. |
Jomar Hønsi
Oslo |
December 22, 2005 5:55 PM |
At julehandel er helsefarleg held ikkje stikk berre på Sunnmøre. Et renommert organ som Bild am Sonntag kan stadfesta det mange har ottast: "Bare hver fjerde kvinne lot seg stresse. Mennene, derimot, viste samme stressnivå som en kampflyger, sier den britiske forskeren David Lewis, som ledet undersøkelsen den tyske søndagsavisen viser til." |
Noffi
|
December 22, 2005 11:37 PM |
Møtte ein kjenning i dag som takka Kongen for året han fekk i forsvaret. Julehandel for han var militær strategi på høgste nivå. Han hadde i mange år praktisert kamikazeåtaket, som rett nok ikkje hadde suicidal utgang, men som var planlagt i lang tid og utført raskare enn Kleven i fullt tosprang på høgrevingen. |
Eindhoven NL |
December 23, 2005 10:59 PM |
Halloo Torstein, Hier een kort berichtje uit Eindhoven. Dank zij jouw site kom ik nu gelukkig achter het E-mail adres van Patrick Timmers . Jou wel bekend als de beheerder van het Dampen Pub og Restaurant in Vik. Patrick was een vroegere collega van mij , vandaar. Ik wens jou en je familie in ieder geval hier vanuit het nevelige en water koude Eindhoven fijne kertsdagen en een gezond en voorspoedig 2006, hartelijke groeten Ben Elfrink. |
Stian
Bergen |
December 24, 2005 1:45 AM |
Ja no set eg her i Bergen på sjølvaste julafta so lengtar heim til Vik. Det er fyrste julafta eg ikkje er heime, forutan da eg var i militæret. Heldigvis har eg no heile familien min samla her, men alikavel er det er det litt rart. Eg vil ynskje dikka addle ai kjempefine jul! So snakkast me kansje i romjuli øve ei øl. GOD JUL FOLKENS! |
Torstein
|
December 24, 2005 9:18 AM |
God jul til alle eksilvikjer, skåpvikjer og vanlege vikjer, forutan alle uvikjer, både inneggjes og uteggjes! |
Heddis
Søbbekjedlaren |
December 24, 2005 4:06 PM |
God Jol |
Darky
Stovao ti gamle-Darkyen |
December 25, 2005 12:17 AM |
Ei rettarleg god jol ti adle so ein, no so julaftao e øve, ongadn e i seing å adle pakkadn e historie fy denna gaong! No e da tid fy å setja seg godt ti rettes, nippa litt ti juladrammen og tenkja godt øve strategien fy grendacupen. Og ikkje minst strategien fy festen ittepao. |
Kjell E Thorkildsen
Valen |
December 25, 2005 2:23 AM |
Fantastisk side, både når det gjeld layout og innhald. Bøyer meg svært audmjukt i støvet og kjem att snart |
Z
på breitt band i bergjet... |
December 25, 2005 2:19 PM |
Ja då vonar eg alle har hatt ein retteleg god julekveld, og er komme godt i gang med førebuingane til festivitasen på hotellet i morgon. Sjølv har eg prøvd meg på nokre nye dansetrinn, og eg reknar med at siste finpuss er lagt på verket i morgon. Eg gidd jo ikkje å komma med tulletrinn når parketten i Hopstock-hagen skin blank og fin mot meg! Spesielt ikkje sidan ein omgir seg med dansarar som får damene til å gispa. Alle har vel sett når Tux kjem gliande forbi baren og tek Bill Cosby dansen sin medan han fiskar til seg ein gin og tonic, Heddis som hentar fram selskapsdansar vakre som oljemåleri, Darky som dansar rock n` roll som ei filmstjerne frå 60-talet, Tor som hostar opp disco-moves verda sjeldan har sett, og vevmeistaren sjølv som svingar damene som ein vestlandsk hauststorm. Nei, dette ser eg verkeleg fram til karar! So får me kryssa fingrane å håpa at i alle fall eit par av oss har fått med seg litt når me vaknar dagen derpå. Som kjent er dei mest brukte orda 3. juledag: "kanskje", "trur det", "å fan!", "kødda du?", men i år går nok alt so mykje betre! Me er trass alt vortne eit år eldre sidan sist.... God fest karar! |
svigersonn
|
December 25, 2005 11:08 PM |
god aften mor! Eg vonar du har da bra! svigersonn |
Michael Karevoll Morgan
California, USA |
December 27, 2005 9:26 AM |
Hey! My name is Michael Karevoll Morgan, and I would love to be on your e-mailing list. Thank you very much! (My mother is on your list.) Thanks! -Michael Morgan. |
Robert Lien
|
December 27, 2005 11:54 AM |
Håper dere alle har hatt en fin julefeiring. Ville tipse dere om en fin nettside: http://www.baptistene.info Absolutt verd et besøk |
Z
på ei tilfeldig jord |
December 27, 2005 6:51 PM |
Heisann godtfolk! Hadde helst sett at religions-tullet forblei eit ubeskrive blad her inne på ei elles fortreffelig side. Kanskje eg berre burde gitt fan, men sidan det først er vorte eit ørlite tema vil eg tipse om ei side eg og. http://www.ateist.org/ Her kan Lien, V og andre likesinna lesa til de har gråten i halsen og høyrer dommedagsjammeren nærmar seg! |
John J.
I-15 |
December 27, 2005 11:09 PM |
Jeg snakket med min sønn om den sjarmerende ide av en Tuntre og sikkerheten av å være forankret i liv. Jeg snakket om dette mens han kjørte på 8-lane Interstate 15 freeway. Det syntes da at han ikke hatt noen interesse i å være forankret til noe som helst. Alle mine sønner foretrekker fast cars over tradisjon- gammel ost osv. Trist det. |
Heddis
Søbbe kjedlaren |
December 28, 2005 12:26 AM |
Eg trur, hvis du overlever motorvegen så har du hin mannen med deg, Eg sjøl tek til Bacchus for å komma vidare i innlegget. Svigersøner flest treng eit kakk i hovudet av ei grein av tuntreet for å bli einige! |
Heddis
Søbbekjedlaren |
December 28, 2005 12:56 AM |
Eg fekk dummy huao eg skjønna ingjenting leinger |
John J.
|
December 28, 2005 1:55 AM |
Jeg trodde det samme om grein av tuntreet, men han er høyere og sterkere enn jeg er. |
heddis
svevande rundt i søbbekjedlarn |
December 28, 2005 2:22 AM |
breath in , breath out |
John J.
|
December 28, 2005 2:49 AM |
Jo da. Det gjør jeg nå, men det er bare 6:50 p.m. her, ikke 2:55 a.m., vet du. |
Heddis
landa i søbbekjedlaren |
December 28, 2005 2:51 AM |
Eg likte bedre 00:56 innlegget betre! |
John J.
|
December 28, 2005 3:38 AM |
Du, har du den gammel nynorsk ordboken til salgs? Jeg ville gjerne kjøpe en. Det som jeg bruker nå on-line er vanskelig. Jeg trenger en som er Nynorsk-Engelsk istendenfor Nynorsk-Bokmål eller Nynorks-Nynorsk. |
Småen
Hønefoss |
December 29, 2005 11:40 PM |
Her var det mye rart å lese,nesten som en bibel ! |
Stephen Tyrrell
cambridge UK |
December 30, 2005 7:04 PM |
Just to let you know Its a great site. Visited in August 2005. you have a lovely country |
Stian
Bergen |
December 31, 2005 1:56 AM |
Ja da vil eg ønske alle Vikjer eit GODT NYTTÅR http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_bilde.cgi?id=211979 Helsing Stian |